פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
תומר | 18:22  08/12/08
שלום גיל, אני מתכנן להתחיל ללמוד באוקטובר הבא, במכללה בה אפשר ללמוד רפואה סינית ושיאצו יחדיו במסגרת התוכנית הארבע שנתית. רציתי לשאול אותך האם יש יתרון בלימוד המקצועות האלו בנפרד, או שהתכנים הנלמדים גם כאשר המקצועות נלמדים במסגרת תוכנית אחת הם זהים. תודה מראש, תומר.
שלום תומר! אני שמח לקרוא כי אתה מתעתד להצטרף למשפחת המטפלים. במסגרת לימודי הרפואה הסינית לומדים מגע: תינן לבחור בין טווינה ושיאצו. רוב המכללות הרציניות נותנות את אותו הקורס גם לסטודנטים הלומדים במסגרת המגמה לרפואה סינית וגם לסטודנטים החיצוניים- שבאים ללמוד מקצוע מגע (שיאצו או טווינה) בנפרד. ולכן זה בזבוז של זמן ומשאבים ללמוד כל אחד בנפרד. אני ממליץ ללמוד את השיאצו במסגרת המגמה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
תומר | 06:41  10/12/08
סגור