פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שירית | 13:23  25/11/08
אני רוצה להתחיל ללמוד לימודי מגע, אך לא יודעת איזה מוסד נחשב למיקצועי וטוב בהשוואה לשאר. חשוב לי לבחור במכללה שיש לה גם "שם" מוכר בחוץ... האם תוכלו להמליץ לי... ידוע לי שבמכללת רידמן יש חוג של לימודים של 3-4 שנים- מתמחה ברפואת מגע, האם המכללה מוכרת וידועה כטובה?
גיל וינבאום | 20:40  25/11/08
שלום שירית! תחת מקצועות המגע יש את המקצועות הבאים: רפלקסולוגיה- הלימודים נמשכים בין שנתיים לשלוש. שיאצו- הלימודים נמשכים בין שנה לשלוש. טווינא- הלימודים נמשכים בין שנה לשלוש. עיסוי (שבדי ורפואי)- הלימודים נמשכים בין שנה לשנתיים. עלייך לבחור את המקצועות הספציפיים בתחום המגע אותם את מעוניינת ללמוד. לאחר מכן, להשוות את אותן המקצועות בין המכללות השונות. כך תוכלי לקבל החלטה מושכלת בצומת זאת של חייך. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור