פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אורי | 11:12  20/11/08
שלום ברצוני לשאול מספר שאלות בונגע ללימודי NLP בארץ: 1. מה ההבדל בין רמת הלימוד בארץ לרמת הלימוד בחו"ל, במקומות היותר בכירים? ומה ההבדל בין חומר הלימוד בארץ לחומר הלימוד בחו"ל? למשל, הבנתי שבד"כ מלמדים בחו"ל גם היפנוזה ביחד עם NLP, ובארץ רק פסיכולוגים רופאים, ורופאי שיניים יכולים ללמוד היפנוזה, עפ"י חוק. 2. באיזה גיל ניתן להתחיל ללמוד NLP? האם ניתן ללמוד לפני גיל 18? האם יש מסגרת בה ניתן ללמוד (מבחינת לו"ז וכו') תוך כדי הצבא? 3.מה ההבדל בין הלימוד במסגרות השונות בארץ: - מבחינת חומר? עיינתי בסילבוסים של מספר מקומות, וראיתי שיש חפיפה כמעט מלאה בינהם. השאלה היא האם יש הבדלים ברמת הלימוד, או בדגש על נושאים מסויימים, או כל הבדל אחר? -מבחינת אורך הקורס? שמתי לב, שלמרות החפיפה בין הנושאים, יש הבדלים מאוד גדולים במספר השעות הכולל של קורסים מקבילים. למשל, במקום אחד קורס פראקטישיונר אורכו 48 שעות שעון, במקום אחר כ-80 ובמקום שלישי 120. איך זה מסתדר עם העובדה שהנושאים חופפים, ובמה ההפרשים מתבטאים? - מבחינת דגש: הבחנתי שבכל מקום הדגש בלימוד שונה: בחלק הדגש הוא על לימוד טיפול בעזרת NLP ובחלק הדגש הוא על כישורים עסקיים, פיתוח תקשורת ויכולת שכנוע. האם תוכלו להמליץ לי (בפרטי, אם ישנה בעייה של פרסום) על מקום בו הדגש הוא על פיתוח יכולות תקשורת ושכנוע, ולא טיפול, והטכניקות נלמדות ברמה טובה, אבל גם מה שעומד מאחוריהן? אשמח לקבל תשובה עד יום שבת, מכיוון שלאחר מכן אעדר למשך כחודש. תודה מראש.
אורי | 11:46  24/11/08
גיל וינבאום | 10:45  25/11/08
שלום אורי! אין לי ידע מספיק מקיף בנושא ה- NLP כדי לענות לך תשובה אחראית ומקצועית, ולכן לא עניתי בנושא. אשמח שכל אחד עם ידע בנושא שיכול לתרום מניסיונו יענה לך. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור