פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אורנה | 11:25  03/11/08
יש לי שאלה שאשמח אם תוכלו לענות לי עליה. אני בת 28 סיימתי תואר ראשון בסוציולוגיה וכעת אני לומדת לימודי תזונה קלינית טבעית,רציתי לדעת האם בקופות החולים מקבלים תזונאים טבעיים??? הלימודים הם לימודי דיפלומה ולא לימודי תואר, האם זה מספיק בשביל להתקבל לעבודה במחלקות של רפואה משלימה?
שלום אורנה! בואי נעשה קצת סדר: יש מקצוע שנקרא תזונה קלינית. הוא נלמד בתל-חי, באריאל ובפקולטה ברחובות. מי שמסיים את הלימודים במסלול זה זכאי לתואר ראשון בתזונה קלינית. רב עיסוקם של הדיאטנים הקליניים הוא בקופות ובתי החולים. מקצתם מנחים קבוצות הרזיה ומקצתם מלווים מטופלים באופן אישי בהרזיה. יש מקצוע שנקרא תזונה הוליסטית/ טבעית. הוא נלמד במכללות השונות לרפואה משלימה. מי שמסיים את הלימודים במסלול זה ובתנאי שלמד במקום מוכר ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה הוליסטית זכאי לתעודה מקצועית כתזונאי הוליסטי. רב עיסוקם של התזונאים ההוליסטיים הוא ביחידות לרפואה משלימה של קופות ובתי החולים. רבים מהם בעלי קליניקות פרטיות, יועצים במכוני כושר, בתי טבע ופארמים. מקצתם מנחים קבוצות הרזיה ומקצתם מלווים מטופלים באופן אישי בהתאמות תזונתיות. כפי שציינתי, אם למדת במקום מוכר, את בהחלט יכולה לנסות ולהתקבל ביחידות לרפואה משלימה של קופות ובתי החולים. מטבע הדברים מעסיקייך הפוטנציאליים יעדיפו להעסיק מישהי עם ניסיון ולא מישהי שרק סיימה את לימודיה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור