פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ארז | 06:32  01/11/08
האם ידוע לך מה קורה עם תהליך אישור לימודי נטורופתיה לתואר אקדמאי ראשון בארץ,באיזה מכללות יהיה ניתן ללמוד זאת??
גיל וינבאום | 16:44  02/11/08
שלום ארז! אין כרגע בארץ תהליך הכרה ע"י המל"ג לתואר ראשון בנטורופתיה. יש החלטה בכנסת כי בעתיד העוסקים בנטורופתיה יזדקקו לתואר ראשון. התהליך יהיה מורכב משני שלבים: שלב ראשון (כנראה עד חמש שנים)- תואר ראשון לא ספציפי. שזה אומר שהעיקר שיהיה למטפל בנטורופתיה תואר ראשון- ולא משנה באיזה תחום. שלב שני- תואר ראשון ספציפי- המל"ג יקבע קריטריונים ותוכניות לימוד בנטורופתיה וכל מי שילמד נטורופתיה מאותו הרגע ואילך- יהיה מחויב בתואר ראשון יעודי-ספציפי. כיום, יש כבר מספר מכללות (ובינהן הקולג' שבראשו אני עומד) שחתמו על הסכמים עם מכללות ואוניברסיטאות בינלאומיות כדי שהסטודנטים שכבר לומדים יוכלו לעשות השלמה לתואר ראשון בינלאומי מוכר. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור