פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
כרמל | 23:03  29/10/08
אני מתחילה ללמוד נטורופתיה , ומכיוון שאין בארץ מוסד מוכר בתחום על ידי המדינה, אלא רק מכללות פרטיות, המחירים בשמיים. השאלה שלי היא האם משהו יודע על מלגות כלשהן? ואיך ניתן להשיגם?
גיל וינבאום | 15:30  30/10/08
שלום כרמל! כפי שציינת, אין מלגות של המדינה ללימודי נטורופתיה/ לימודי רפואה משלימה. את יכולה לנסות ולקבל מלגה כללית ולא לתחום הלימוד. כמו למשל: מלגה של תושבי עיריית ר"ג (של מקום מגורייך), יש מלגות ליוצאי מדינות מסויימות, ועוד.... כולי תקווה שבעתיד, גם לימודי הרפואה המשלימה יזכו למלגות ייעודיות. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
כרמל | 19:10  01/11/08
ניסיתי למצוא מלגות כלליות כפי שאמרת, אבל הבעיה היא שתמיד ישנו סעיף של "מוסד הלימודים" ומכללות לרפואה משלימה לא מופיעות ברשימת המוסדות. אולי מישהו פה בפורום יודע על מלגה ספציפית שמישהו קיבל??
גיל וינבאום | 08:47  03/11/08
שלום כרמל! לגבי המלגות. אני יודע שמשרד הביטחון מממן מחצית משכר הלימוד להורים שכולים. קרנות שתומכות בעולים חדשים יוצאי חבר העמים תומכות גם הן. קרנות ההשתלמות של המורים והאחיות מכירות בלימודי הרפואה המשלימה לגמול. לגבי הקרנות שאתן פנית אליהן: יש לצרף מכתב של בקשה חריגה בצירוף קו"ח ומכתב מהמכללה בה בחרת ללמוד, ולנסות כן לקבל מלגה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור