פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
איילה | 09:28  28/10/08
מכרה שלי נכנסה לכל העסק של טיפול במגנטים. יש לציין שהיא לא למדה לימודים הקשורים ברפואה משלימה וכו'.. האם אתה מכיר את השיטה? זה לא מסוכן שבשביל למכור ולהרוויח כסף אנשים עוסקים בשיטה זו? זו חברה שנקראת "ניקן" ובקלות ראש מוכרים לאנשים חולים את המגנט בטענה שזה משהו טבעי ולא מזיק ופותר בעיות ששום טיפול אחר לא עזר. רציתי לקבל ממך מידע על לימודים של טיפולים במגנטים ואיזה תחום מהרפואה המשלימה כן מטפל במגנטים. ובכלל, דעתך על כל הנושא.
גיל וינבאום | 19:56  29/10/08
שלום איילה! החברה שציינת עובדת בשיטת השיווק הרב-שכבתי: שיטה בו חבר מביא חבר/ מכר וכך "בונה" לו פירמידה של אנשים מתחתיו- אנשים שעל כל מכירה שלהם הוא מרוויח עמלה. מבחינה עקרונית אני נגד ניצול קשרים חברתיים על מנת לעשות רווח כלכלי- זה בעיני לא מוסרי שחברה שלך (ועוד אלפי אנשים שעובדים בשיטה זו) ניצלה את הקשרים החברתיים שלך כדי "לרתום" אותך לעסק שאין לך שום הבנה בו, מתוך הרצון להשיג ממון רב יותר. כל חברה שעובדת בצורה כזו- היא פסולה בעיני, ולא משנה טיב מוצריה. מגנטותרפיה- ריפוי באמצעות מגנטים את יכולה ללמוד בכל מכללה המלמדת רפואה יפנית. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור