פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
קאתי | 12:24  27/10/08
שלום, אני מתלבטת כבר זמן ממושך בין ללכת ללמוד רפואה סינית לבין הומאופתיה..מה באמת ההבדל בין שני התחומים ? ומה אופי הלימודים?
גיל וינבאום | 16:07  29/10/08
שלום קאתי! הומיאופתיה היא שיטה טיפולית בה מאבחנים את האדם על רבדיו השונים (הפיזי והנפשי) ובהתאם למצבו הבריאותי, מבנה האישיות שלו והרגלי החיים מתאימים לו חומר הומיאופתי ספציפי בכדי שיבריא. עקרון ההומיאופתיה הוא "דומה בדומה מרפא" ז"א שלוקחים חומר שהגוף בד"כ רגיש/ אלרגי אליו מדללים אותו בטכניקה מיוחדת ואז הוא משמש כתרופה לבעיה. רפואה סינית היא שיטה טיפולית בה מאבחנים את האדם בעזרת תשאול מקיף, בדיקת הלשון, איכויות הדופק, בדיקת גוף וראיה הוליסטית בה יש לטפל באדם ולא במחלה ממנה הוא סובל. הטיפול נעשה באמצעות דיקור סיני(=אקופונקטורה), תזונה סינית, צמחי מרפא סיניים, טכניקות נשימה ותנועה העוזרים בריפוי ושיקום. יש מכללות בהן את יכולה לשלב בין שני המסלולים בתוספת של מעט ש"ל באופן יחסי וכך להנות מידע של שתי גישות שונות- המביאות מזור לאדם הסובל. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור