פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אור | 15:37  26/10/08
צהריים טובים אנשים! אני מחפש קורסים\תארים ללימוד קורסי מסאג'. יש הרבה קורסים שמצאתי אך לא יודע מה נחשבת איכותי היום. אשמח לדעות של אנשים העוסקים בתחום - ומה דעתכם. אני עוסק במסאג' חובבני כבר מגיל 6 (היום בן 20)... לומד פה ושם אבל רוצה להתמקצע סופית בשביל העשרת הידע. יום טוב לכולכם, אור.
גיל וינבאום | 15:55  29/10/08
ישנם מספר בתי ספר שעומדים בקריטריונים של האגודה לעיסויי וטיפולי גוף. ניתן לבדוק באתר האגודה:מצ"ב קישור כך לומדים במקום שהוא מקצועי ומבוקר. כמובן שיש ללמוד במקביל לעיסוי גם לימודי רפואה מערבית: אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה. עפ"י הקריטריונים של האגודה הישראלית לעיסוי וטיפולי גוף מי שרוצה ללמוד עיסוי יכול לעשות זאת בשני שלבים: שלב א': עיסוי שבדי, שמקנה למטפל כלים אפקטיביים לטיפול בבעיות שרירים ושלד שלב ב'- עיסוי רפואי, שנותן כלים טיפוליים במגע במגוון בעיות רפואיות. לגבי בחירת מקום הלימוד: את צריכה לראות האם את מתחברת למקום ולמרצים . עליך ללכת לערבי מבוא/לימים פתוחים, לקיים פגישות יעוץ אישיות. להיכנס לשיעורים מן המניין (להבדיל משעורים לדוגמא) לדבר בהפסקה עם סטודנטים לומדים להבדיל "מסטודנטים ממליצים". ורק כך לדעת האם בחירתך היא שקולה ונבונה מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
אם גם בכאבי ברכיילי | 12:52  01/05/09
הייתי רוצה לדעת אם הם מטפלים בכל סוגי הכאבים?נאמר גם כאבי ברכיים? ואיך זה עובד... נשמע לי משהו מאוד מעניין ומועיל...
סגור