פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
גדי | 14:26  07/10/08
יש שני קורסים שאני רוצה ללכת עליהם, אחד יותר ארוך אחד הרבה יותר קצר, אבל הם במגביל וזה הרבה כסף שתי קורסים ביחד. האחד הזה, רייקי והשני זה ריברסינג ואני ממש לא יודעת מה לבחור |: עזבו אותי כרגע, נגיד זה היה התלבטות שלכם, מה הייתם בוחרים ולמה? תודה!
גיל וינבאום | 17:44  07/10/08
שלום גדי! כיוון שמדובר במקצועות אנרגטיים, עליך לנסות וללכת לשיעור ניסיון בכל אחת מהשיטות ולראות למה אתה "מתחבר" יותר והיכן אתה מרגיש יותר בנוח ו"בבית". אם זה לא עזר, אני ממליץ גם לחוות טיפול בכל אחת מהגישות ואז לקבל החלטה מושכלת. מקווה שעזרתי. רק בריאות וגמר חתימה טובה. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
לגדי שלום רב, מאחר שהקורסים שציינת דומים במהותם ל"ביורגונומי" אני מזמינך לקרא אודותיו באתר לשאלות אשמח לענות. בכבוד רב יורם גני
סגור