פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
יואב | 08:58  07/10/08
שמי יואב ואני בן 29.5 עוסק מזה כ-3 שנים במקצוע פארארפואי ומעוניין ללמוד הומאופתיה קלאסית. ראיתי שיש מסלול מקוצר של 3 שנים לימודים לבעלי תואר פארארפואי במכללת אלבאום, האם שמעת על המסלול לימודים הזה? האם הוא מומלץ? ביה"ס להומאופתיה שם מנוהל ע"י דר' חיים רוזנטל האם הוא מוכר ע"י האגודה הישראלית מקצועית להומאופתים בישראל? האם ישנן עוד מכללות המלמדות במסלול מקוצר כזה? האם לא מאוחר בגילי ללמוד עכשיו 3 שנים בהתחשב בעובדה שאני נשוי ועם ילד בדרך? תודה... ומדוע הלימודים כל כך יקרים? האם ההשקעה הכלכלית משתלמת ומחזירה את עצמה בסופו של דבר? מלבד כמובן לתחום עצמו שהוא מרתק בעיניי. תודה וחג שמח.
גיל וינבאום | 19:43  07/10/08
שלום יואב! בתוך ההומיאופתיה יש זרמים רבים: באלבאום, רוזנטל מלמד הומיאופתיה עם נגיעות של הומיאופתיה מודרנית. אצלנו, בקולג' מלמדים את הגישה הקלאסית יותר. לכל מקום היתרונות והחסרונות שלו. עליך להיפגש עם מרכז המגמה בכל מקום, להתרשם מתוכנית הלימוד, מהאני מאמין שעומד מאחורי התוכנית ומרכז המגמה ולקחת החלטה מושכלת. לגבי זמן הלימוד הקלנדרי- ממש לא רלוונטי. מה שחשוב הוא כמה שעות לימוד בסך הל מקבל הסטודנט! ניתן ללמוד 2000 שעות לימוד בשנה קלנדרית אחת או 500 שעות לימוד בשלוש שנים- משנים התכנים וכמותם ולא המעטפת הקלנדרית! מקווה שעזרתי. רק בריאות וגמר חתימה טובה. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור