פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ריקי | 14:59  05/10/08
שלום לכולם אני מתעניננת בלימודי רפלקסולוגיה ופרחי באך. שמעתי שבמדיסין הם על הפנים וברידמן לא מצא חן בעיני היחס ומה ששמעתי מתלמידים. שמעתי שפעם הייתה במדיסין מישהי שלימדה את המקצועות האלה והייתה הטובה מסוגה, אבל במדיסין מסרבים לומר לי את שמה. אשמח אם מישהו יודע או יכול להמליץ על מוסד לימודי טוב תודה
גיל וינבאום | 19:46  05/10/08
שלום לך! למורה שאת מדברת עליה קוראים רחל חודדוב, היה לי העונג בעבר להכיר אותה, דרך איגוד הרפלקסולוגים הישראלי את יכולה למצוא אותה בקלות. מצ"ב קישור לרשימת המטפלים: http://www.reflexology-israel.org/therapyst.htm לכל מכללה יש את הדגשים שלה: כמות הסטודנטים, כמות אסיסטנטים, קורסי העשרה, הסטאז' הקליני ועוד.... אני ממליץ לך לבדוק לאיזה זרם ברפלקסולוגיה את מתחברת: לרפלקסולוגיה הקורדינטיבית/ לרפלקסולוגיה הפנטוגרמית/ לרפלקסולוגיה ההוליסטית? תיגשי לאחת מהמכללות המוכרות ע"י האיגוד (דרך הלינק המצ"ב), תבררי את השאלות, דברי עם המורים בפועל ובדקי האם את מתחברת לאני מאמין ולתובנות שלהם וקחי החלטה שקולה ומושכלת. מצ"ב קישור לרשימת המכללות המוכרות ע"י איגוד הרפלקסולוגים הישראלי: http://www.reflexology-israel.org/zone/default3.asp?active_page_id=111# מקווה שעזרתי. רק בריאות וגמר חתימה טובה. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
ריטה | 21:59  18/03/09
אם את מתעניינת ברפלקסולוגיה אני ממליץ לך לבקר בפגישת היכרות עם LifeWave - http://www.lifewaveisrael.org.il , מאוד מעניין, זה חלק ברפואה משלימה בשילוב עם מדע מערבית.
סגור