פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
בירור לגבי לימודים | 10:41  19/08/08
שלום רב, אני מעונינת לדע היכן מומלץ ביותר ללמוד לימודים לרפואה סינית? האם מישהו יכול לתת לי המלצות מתוך נסיונו האישי? אני מתלבטת בין סמינר הקיבוצים-בית הספר לרפואה משלימה למכללת רידמן. אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא.
גיל וינבאום | 13:28  19/08/08
שלום לך כמובן, שכמנהל הקולג' לרפואה משלימה וכמרכז המגמה לרפואה סינית מסורתית, אני חושב שתוכנית הלימוד של הקולג' בשיתוף אוניברסיטתSHANDONG בסין, היא המובילה כיום אקדמית. לגבי רידמן וסמינר הקיבוצים: אין הבדל מהותי בתוכניות הלימוד בין שתי המכללות כיוון שרמון שמרכז את הרפואה הסינית בסמינר הקיבוצים היה מרכז של המגמה לרפואה סינית ברידמן.... ולכן שתי תוכניות הלימוד מאוד דומות מבחינת המבנה והתכנים. הצעתי היא, ללכת לשתיהן ולדבר עם מרכזי המגמות, לדבר עם סטודנטים מהמניין והחשוב מכל להרגיש מה המקום שאתם נמצאים עושה לכם. להיכן אתם "מתחברים באינטואיציה יותר". מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
דניאל | 13:08  22/08/08
בלי לומר שום דבר שלילי על אף אחת מהמכללות לרפואה סינית (ודברים חיוביים או שלילים אפשר להגיד על כולן) תחשבי גם על ברושים ותמורות, מקומות מצויינים ללמוד בהם רפואה סינית. כמו שהומלץ לך, גשי לכל אחת מהמכללות דברי עם המורים והתלמידים (יותר חשוב לדבר עם התלמידים). דניאל.
סגור