פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
היי, אני מאד רוצה ללמוד תזונה טבעית, אבל אני כבר לא צעירה (בת 32 עוד מעט) ואני לא יודעת אם אוכל לעמוד בשלוש שנות לימודים מלאות שוב (כבר יש לי תואר ראשון). האם אין בארץ מסלולים מרוכזים יותר לאקדמאים ואנשים שכבר עברו כברת דרך בתחומים מקצועיים אחרים? ושאלה נוספת - האם ברוב המכללות הלימודים במהלך היום או בשעות הערב? תודה רבה!
גיל וינבאום | 10:20  14/08/08
שלום לך! פרופיל הסטודנט ברפואה משלימה נע בין 23- 73, כך שסטטיסטית את בחלק התחתון והצעיר של מנעד הגילאים שלומדים רפואה משלימה. לימודי תזונה הוליסטית נמשכים שלוש שנים קלנדריות - אך הם בסך הכול פעמיים בשבוע, חצאי ימים, כך שאת בהחלט יכולה לעבוד ולשלב לימודים מלאים של תזונה הוליסטית. אין מסלול יעודי לאקדמאים שלמדו תארים במקצועות אחרים. אך אם למדת מקצועות שחופפים את מסלול הלימוד של תזונה הוליסטית (כימיה/ ביוכימיה, אבות מזון, אנטומיה, פיזיולוגיה, פרמקולוגיה וכדו'...)- תקבלי זיכוי על הקורסים הנ"ל, גם מבחינת שעות הלימוד וגם מבחינת העלות הכלכלית. לגבי שעות הלימוד, לכל מכללה יש את מע' השעות הספציפית לה. אצלנו בקולג' לרפואה משלימה, לדוגמה, הלימודים הם פעמיים בשבוע: יום אחד משעה 14.00-21.00 ויום נוסף והשעה 17.00- 21.00. לגבי מכללות אחרות- יש לבדוק באופן פרטני את מע' השעות בכל מכללה ומכללה. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור