פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
נתי | 09:01  07/08/08
באם יש לכם מושג..מהם העלויות ללימודי דדיקור סיני וכמה זמן הם נמשכים? אם לא אשמח אם תפנו אותי לגורם שיוכל לענות לשאלות אלו.
גיל וינבאום | 11:59  07/08/08
שלום נתי! במדינת ישראל, כמו ברוב המדינות המתוקנות לא ניתן ללמוד רק דיקור סיני=אקופונקטורה אלא יש ללמוד רפואה סינית על התיאוריות המרכזיות שלה, הכלים האבחוניים ושיטות הטיפול המגוונות. יש ללמוד במקום שמוכר ע"י האגודה הישראלית לריפוי סיני-מסורתי, כך שתוכלי לגשת למבחני ההסמכה, לעשות ביטוח אחריות מקצועי ולעסוק בתחום כחוק. עלות ממוצעת לשנת לימודים היא: 17,500 ₪. לשנה. מסלול לימודים של רפואה סינית הוא ארבע שנים, כך שמדובר ב-70,000 ₪ לכל המסלול. היתרון בלימודים הוא שכבר בסוף שנה א' הסטודנט מתחיל לעבוד בתחום (ומתחיל להחזיר את "ההשקעה"). רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור