פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום, רציתי את חוות דעתך בדבר לימודים במכללת "מדיטבע" - לימודי שיאצו. הייתי ביום פתוח בקמפוס ברושים, המקום נראה לי טוב, אוירה טובה - אבל עפ"י שיחה שהייתה לי עם קרוב משפחה שנמצא שנים רבות בתחום הרפואה האלטרנטיבית, הוא אמר לי שזה כלל לא משנה היכן אני לומד, הכל תלוי בי. אבל עם כל זאת אני רוצה ללמוד במקום מכובד ושיש לו אישור ממשרד הבריאות.
גיל וינבאום | 13:13  04/08/08
שלום עופר! לגבי מכללת מדיטבע- אני יודע שתוכנית הלימוד שלהם בנטורופתיה היא מקיפה ומקצועית. לגבי קורס השיאצו, אין לי מידע בנושא: לא לגבי תכני הקורס ולא לגבי המרצים. בברושים, תוכנית הלימוד היא מקיפה ומקצועית, תכני הלימוד הם ראויים ורלוונטיים. לגבי הקביעה שלא חשוב היכן אתה לומד.... אני לא מסכים עם הקביע הזו. הדרך להפיכת אדם שרוצה לטפל-מטפל טוב תלויה במורים, בתוכניות הלימוד וכמובן...... במידת ההשקעה וההתמדה של הסטודנט. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
גיל וינבאום | 08:15  05/08/08
שלום שלום :) בדיוק כפי שהוספת את שאלתך.... רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
סגור