פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
אלי | 16:28  14/07/08
שלום לכולם, אני מחפש מקום לעבור השתלמות באירדיאולוגיה. אשמח לקבל המלצות. תודה.
גיל וינבאום | 08:06  15/07/08
שלום אלי! אירידולוגיה= אבחון דרך גלגל העיין, היא שיטת אבחון מאלפת, המאפשרת לעוסק בשיטה זו לאבחן מהיא הקונסטיטוציה = המבנה הבסיסי (הפיזי והאישיותי) של האדם ומהן מערכות הגוף החלשות אצלו. אם זה קורס ראשון שלך, בעולם הרפואה המשלימה, אני ממליץ לקחת אותו בשילוב עם קורס טיפולי כמו: פרחי באך, רפלקסולוגיה, שיאצו...... כדי שלא יווצר מצב בו אתה יודע לומר לאדם מה יש לו.... אך אין לך יכולת להמליץ/ לעשות שום דבר כדי לשפר את מצבו. אם זהו כלי נוסף בתוך "סל המטפל" שלך, אני ממליץ בחום! המקומות בהם ניתן ללמוד קורס שנתי באירידולוגיה הם: הקולג' לרפואה משלימה. מכללת רידמן. מריים גרבר. יונה ליאור- הקליניקה לאבחונים. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
רונית | 15:22  16/07/08
אלי וגיל שלום, ניתן ללמוד אירידיולוגיה גם בקמפוס ברושים במסגרת לימודי מגמת הנטורופתיה. רונית
סגור