פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
קסניה | 00:52  06/07/08
אם יש לי תואר בB.A כללי ואני מעוניינת לעבוד כתרםיסטית באומנות מה הדרך שאני אמורה לעשות? האם אחרי לימודי המשך לתואר ראשון יש עבודה בתחום ומה ההגדרה שאני בעצם מקבלת?
קסניה | 00:59  06/07/08
מרוב הלחץ שחכתי לומר תודה מראש :)
גיל וינבאום | 08:46  06/07/08
שלום קטיה תור שני בתרפיה באומנות את יכולה לעשות במכללות הבאות: לסלי קולג' מכללת אורנים מכללת ספיר מכללת סמינר הקיבוצים ההגדרה תהה: מטפלת באומנות (כמובן עם תואר MA). מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
טל | 11:41  08/07/08
היי קסניה, אני לומדת במדרשה לאמנות בבית ברל, במסלול לתרפיה באמנות. אני מאוד אוהבת לעזור לאנשים שמחפשים ללמוד תרפיה באמנות. לכן אספר לך, קודם כל, שכל תואר ראשון מתאים כדי להתקבל ללימודים אצלנו. אבל, בנוסף לתואר את תצטרכי להשלים 600 שעות בלימודי אמנות. אל תדאגי, תוכלי לעשות אותם אחרי שתרשמי, פשוט עד שלא יהיו לך את השעות האלה לא תוכלי להתחיל בלימודי תרפיה. בקשר לעבודה בתחום וההגדרה שאת מקבלת, אז בסיום הלימודים את מקבלת תעודה של מטפלת באמנויות מבית ברל. תוכלי לעבוד בבתי חולים, מרכזים לנפגעי נפש, עבודה עם ילדים, ותוכי לנהל כל מיני סדנאות פרטיות לטיפול באמנות שכל שנה נהיות יותר ויותר פופולאריות.
סגור