פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ליטל | 21:20  21/06/08
איך אני יודעת מה המקום הכי טוב ללמוד בו רפואה משלימה מבחינת מקצועיות?
גיל וינבאום | 14:48  22/06/08
שלום ליטל! כפי שכבר ודאי קראת בפורום זה...... אין קיצורי דרך. זו צומת חשובה בחייך האישיים והמקצועיים ולכן: לגבי בחירת מקום הלימוד: עליך לשבת מול מרכזי המגמות ולשמוע על תוכניות הלימוד והרעיון שעומד מאחוריהן. לברר מה גודל ומגוון צוות ההוראה, כמו גם הניסיון הקליני שלו. ולסיום, להיכנס לשיעורים שכבר רצים בפועל, לדבר עם סטודנטים בהפסקה וכך ללמוד "על באמת" לגבי תוכניות הלימוד ורמת שביעות הרצון. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום. www.mashlima.co.il
כדאי מאד לקרוא קצת בבלוג של סינית, יש שם חומר מעניין מאד. שנית, אני באופן אישי ממליץ לא לסמוך על מכללות פרטיות, מכיוון שכאלה נוטות להיסגר אם אין להן הצדקה כספית. כלומר (ראה מקרה סינרגיה) אתה יכול למצוא עצמך בלי בית ספר באמצע החיים. כלומר הייתי הולך יותר לכיוון של בתי ספר עם גב של מוסד ציבורי. זו המלצתי למי שמעוניין בראש שקט.
מתלבטת | 20:43  29/06/08
לאילו מכללות יש "גב ציבורי"? אני םשוט גם באותה נקודת התלבטות. תודה.
סגור