פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
גבי | 10:47  16/04/08
ההייתי רוצה ללמוד רפואה משלימה ביפן או סין ואני קצת מתקשה מאיפה להתחיל לברר. האם בכלל כדאי ללמוד שם היות ומקור הרפואה מגיע משם או שרמת הלימודים בארץ נחשבת גם כן למקיפה מספיק בתחום? אם מישהו יודע על מקומות ביפן שניתן ללמוד והאם מקבלים תואר או שזה גם לימודי תעודה בלבד ,תנאי קבלה. תודה מראש על כל הכוונה בנושא.
שאולי | 14:08  17/04/08
אני מאד ממליץ לך על המסלול של הסמינר. יש להם קשרים חזקים עם אוניברסיטת צ'נגדו בסין, וזה אומר שאתה יכול להתחיל ללמוד פה ולהמשיך בסין לתואר אקדמי. זה מדהים כי אתה לומד שםפ מהרופאים הסיניים הכי טובים בעולם. לרציניים בלבד מה שנקרא.
גיל וינבאום | 17:33  17/04/08
שלום גבי. לגבי לימודים ביפן, הרי שאתה יכול ללמוד ביפן בעיקר רפואה יפנית- אין לי מידע לגבי מקומות ספציפיים ביפן או אם יש קשר למכללות ישראליות עם מכללות יפניות. אם ברצונך ללמוד ביפן עליך לברר עם מחלקת הלימודים בשגרירות היפנית בת"א אם ברצונך ללמוד רפואה סינית, התמונה היא שונה: אתה יכול ללמוד בסין, או לחילופין לבחור באחת משתי האופציות: ללמוד במכללה ישראלית מוכרת ולקבל קרדיט ישראלי או ללמוד מסלול משלוב: לימודים ארבע שנתיים בישראל ועוד לימודי המשך (בין חודשים עד שנתיים) המכללות המאפשרות שילוב כזה הן: הקולג' לרפואה משלימה בשיתוף אוניברסיטת Shandong , בסין. סמינר הקיבוצים ורידמן בשיתוף אוניברסיטת Changdu, בסין. מקווה שעזרתי. ד"ר גיל וינבאום
סגור