פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
דינה | 08:52  09/04/08
אני מתלבטת בין 2 מכללות ללימודים של רפואה סינית, הייתי רוצה לדעת איזו תעודה יותר שוות ערך ואיזו מכללה מבין השתיים טובה יותר האחת מכללת וושינגטון והשניה מכללת ברושים שבאוניברסיטת תל אביב או שבכלל עדיף לי ללמוד בקולג' שלכם? מרוב התלבטויות יצאתי מבולבלת.
גיל וינבאום | 15:42  09/04/08
שלום דינה. מכיוון שאני מרכז את המגמה לרפואה סינית בקולג' לרפואה משלימה, כמובן שאני חושב כי תוכנית הלימוד אצלנו היא הנכונה ביותר. כל המכללות שמוכרות ע"י האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי הינן מכללות מקצועיות עם תוכנית לימודים טובה. וגם שתי המכללות שציינת מוכרות ע"י האגודה. בנוגע להתלבטות-אין קיצורי דרך....... את צריכה לראות האם את מתחברת למקום ולמרצים . עליך ללכת לערבי מבוא, לימים פתוחים, לקיים פגישות יעוץ אישיות. להיכנס לשיעורים מן המניין (להבדיל משעורים לדוגמה...) לדבר בהפסקה עם סטודנטים לומדים (להבדיל "מסטודנטים ממליצים") ורק כך לדעת האם בחירתך היא שקולה ונבונה מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור