פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
Ronit | 11:29  07/03/08
אני מעוניינת ללמוד רפואה סינית. רציתי לדעת האם אוכל לקבל תואר ראשון? תודה
גיל וינבאום | 13:23  07/03/08
שלום רונית כיום לא ניתן ללמוד באוניברסיטה ישראלית לימודי רפואה משלימה או לחילופין ללמוד במכללה לרפואה משלימה ולקבל תואר של אוניברסיטה ישראלית. הפיתרון המוצלח ביותר הוא ללמוד במכללה לרפואה משלימה ולהשלים במקביל לימודי תואר ראשון בינלאומי- מוכר. אצלנו בקולג' לרפואה משלימה לדוגמה, את יכולה לקבל עד 90 נק' זכות על לימודי הרפואה הסינית/ נטורופתיה ולהשלים עוד 30 נק' בלבד דרך מרסי קולג' שמושבה במדינת ניו-יורק, ארה"ב. את ההשלמה את יכולה לעשות או בלימוד דרך המחשב או בנסיעה לשישה חודשים לקמפוס בארה"ב, לבחירתך. אני מאמין שיש עוד מכללות בתחום שיש להם הסדרים אקדמיים כאלה ואחרים עם אוניברסיטאות מחו"ל. כך שניתן כיום לשלב בין שתי הבקשות/ שאיפות שלך. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור