פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רותם | 12:15  27/02/08
היי אני מבררת בימים אלו על לימודי נטורופתיה, בינתייפ הכיוון הוא מכללת ברושים. אני מתלבטת בין רפלקסולוגיה שנחשבת בעיני חלק לכלי עזר המתחבר ישירות לנטורופתיה, לעיסוי רפואי שמעניק לי את האופציה לעבוד כבר אחרי שנה א' ובין שיאצו שמעניק לי יסודות גם מהרפואה הסינית. אשמח לשמוע את דעותיכם. תודה!
גיל וינבאום | 18:48  27/02/08
שלום רותם. מקצוע המגע במסגרת לימודי הנטורופתיה הוא נדבך חשוב בהפיכתך למטפלת טובה. להלן מספר אספקטים שיעזרו לך לקבל החלטה שקולה: רפלקסולוגיה- מטפלים בעיקר באזור כף הרגל, דרך המיקרו (אזור אחד) מטפלים במאקרו (בגוף כולו). שיאצו- התפתחה מתוך הרפואה הסינית, מטפלים בלבוש מלא, לא מפעילים כוח אלה נכנסים עם משקל הגוף עד לרובד שהמטופל זקוק לו. עיסוי- מטפלים בעזרת שמן על הגוף עצמו, בשלב א' לומדים עיסוי שבדי ובשלב ב' לומדים את העיסוי הרפואי. תבדקי מה מהתחומים הנ"ל "מדברר" אליך יותר, תפגשי עם סטודנטים לומדים ועם המורים עצמם ותחליטי איזה מקצוע מבין המקצועות המנואליים מתאים לך. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום.
סגור