פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שירי | 12:24  24/02/08
אני מתענינית בלימודי תזונה.באם אפשר,לימודים היאפשרו לי לעבוד לאחר מכן עם אוכלוסיות מיוחדות. היכן היית ממליץ? מה הן האופציות? סליחה על השאלה הבאה: האם יש מוסד רציני ברמתו ,נסיונו,והמוניטין שלו,מלבד "רידמן" (שם שכר הלימוד כ"כ גבוה!!)-אשר אפשר ללמוד בו,להוציא תעודה התאפשר לי גם למצוא עבודה בשוק של היום-המתמלא עובדים בתחום הרפואה המשלימה? תודה מראש!
גיל וינבאום | 16:39  24/02/08
שלום שירי אם את מתעניינת בלימודי תזונה לתואר הרי שיש רק 2 אופציות: הפקולטה ברחובות או מכללת תל-חי אם את מתעניינת בתזונה הוליסטית או נטורופתיה הרי שיש לפחות 10 מכללות מצויינות שמוכרות ע"י האגודה הישראלית לנטורופתיה. אני מציע ללכת לערבי מבוא/ פגישות יעוץ, לשוחח עם סטודנטים לומדים ולקבל החלטה שקולה שתקבע את עתידך (....גם המקצועי) רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור