פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רויטל | 11:11  12/02/08
הי,אני רוצה ללמוד תזונה קלינית באזור הצפון,אני מאוד מבולבלת מכל המכללות שקיימות,ואני גם מתלבטת האם ללמוד תזונה לבד(3שנים)או ללמוד נטורפתיה? ובכלל האם אפשר ללמוד רפואה משלימה ללא תעודת בגרות? אשמח אם יש למישהו תשובות לשאלות שלי.
גיל וינבאום | 08:26  14/02/08
תזונה קלינית ניתן ללמוד בצפון במכללת תל-חי ובמרכז בפקולטה לחקלאות ברחובות. התזונה הקלינית לוקחת את התזונה ככלי היחיד לטיפול. נטורופתיה משלבת מס' גישות ושיטות - אבחון באמצעות תשאול ברמה הפיזית והנפשית, ע"י אירידולוגיה (אבחון דרך קשתית העין) וע"י מגע. הטיפול עצמו שם דגש רב על אורח חיים בריא ותזונה טבעית והכלים התרופתיים שנלמדים הם תוספי מזון, צמחי מרפא, פרחי באך ועוד.. אני לא יכול לומר מה מתאים יותר עבורך..... תלוי באישיות וברצונות שלך. לגבי מקומות לימוד, ניתן לבדוק באתר של האגודה הישראלית לנטורופתיה. רק בריאות ד"ר גיל וינבאום
סגור