פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ההייתי רוצה ללמוד רפואה משלימה ביפן או סין ואני קצת מתקשה מאיפה להתחיל לברר. האם בכלל כדאי ללמוד שם היות ומקור הרפואה מגיע משם או שרמת הלימודים בארץ נחשבת גם כן למקיפה מספיק בתחום? אם מישהו יודע על מקומות ביפן שניתן ללמוד והאם מקבלים תואר או שזה גם לימודי תעודה בלבד ,תנאי קבלה. תודה מראש על כל הכוונה בנושא.
גיל וינבאום | 18:56  10/02/08
שלום כמובן שרמת הלימוד בארץ היא מספקת. למעשה, אנו מובילים כיום בעולם המערבי בהיקף השעות וברצינות של תוכניות הלימוד. האגודה הישראלית לריפוי סיני- מסורתי עושה מאמצים אדירים להעלות כל הזמן את רף המקצועיות- ועושה זאת בהצלחה מרובה. משאלתך לא ניתן להבין מהו התחום ברפואה משלימה אותו היית מעוניינת ללמוד. אם זו רפואה סינית הרי שוודאי שאת יכולה ללמוד גם בסין. אם את מעוניינת ללמוד רפואה יפנית וודאי שתוכלי ללמוד ביפאן. לגבי מקצועות אחרים ...לא רלוונטי ללמוד אותם בארצות שציינת. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום
סגור