פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
שחר | 22:13  11/06/08
שלום רציתי לשאול מה דעתכם לגבי לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים במכללה למינהל. האם ישנה המלצה אחרת לגבי מוסד לימודים אחר?
היי אני מאוד ממליצה על לימודי עיצוב פנים במכללה למינהל, הלימודים משלבים: אמנות חזותית (ציור, פיסול וכו), לימודים עיוניים, עבודה עם מחשב, עבודה בסטודיו. יש הרבה מסלולים של התמחויות כמו למשל: עיצוב פנים למגורים, למסחר, למשרדי עבודה, למסעדות, מוזיאונים, תפאורה לתיאטרון ועוד... אני מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי, אני כבר מסיימת שנה ב' במכללה למינהל.
קריסטין | 12:45  24/06/08
אני שוקלת ללכת ללמוד עיצוב פנים במכללה למנהל.רציתי לדעת אם הלימודים שלך הם לתואר ראשון או תואר הנדסאי?ועד כמה גדול מספר מקומות העבודה אליהם את יכולה לפנות? תודה.
לקריסטין במכללה למנהל מלמדים לתואר ראשון זה בטוח מה שמוביל אותי לשאלה השנייה למנהלת הפורום מה באמת עדיף בין השניים לימודים לתואר ראשון או להנדסאי ? תודה מראש
שגב יפעת | 23:55  22/06/08
המכללה למינהל הם לא בדיוק המתמחים לעיצוב פנים... כדאי לעשות עוד קצת בדיקות, תגלי עולם ומלואו.... בהצלחה, יפעת שגב
סגור