פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
אור | 08:34  13/04/08
בימים אלו אני חושב על התחלת לימודי תואר ארכיטקט בבצלאל. הרעיון טוב ויפה, אולם תמיד קיימת האפשרות שאני לא אתקבל, מסיבה זו ראוי להכין אפשרות ללימודים במקום אחר. הבעיה מתחילה בעובדה שע"מ ללמוד בבצלאל אין צורך בפסיכומטרי, ואילו ברוב המקומות האחרים- יש. לפיכך, מיותר לעשות קורס פסיכו' ארוך ויקר אם אני מתכוון ללכת ללמוד בבצלאל, מצד שני- חבל לוותר על שנת לימודים, משום שעד שתגיע תשובה שלילית מבצלאל (והיה ו..) כבר יהיה מאוחר מדי למקומות אחרים. שאלתי היא- האם אתם מכירים פתרון לבעיה? והיה והתקבלתי לבצלאל, האם המקום נשמר לי רק לשנה הקרובה, או שאני אוכל להשתמש בשנה שלאחר מכן?
נטלי | 16:34  14/04/08
הקבלה ללימודים היא לאותה שה בלבד, ואי אפשר לדחות את ההרשמה לשנה הבאה. המלצתי היא, בתור אחת שניסתה ו"שרפה" זנה, תעשה פסיכומטרי...ותנסה בו זמנית להתקבל למספר מקומות. במקרה הכי גרוע תתקבל למקום אחד, במקרה הכי טוב- תהיה לך אפשרות לבחור איפה אתה רוצה ללמוד..
הבעיה ידועה. זה מעוות, אתה צודק, הפתרון שידוע לי הוא להחליט על בצלאל, להתכונן כראוי ולהתקבל. זה מה שאני עשיתי בזמנו... בהצלחה רבה, יפעת שגב
סגור