פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני רוצה לעשות הסבה אקדמאית לאחיות! אני מתלבטת בין לימודים בבית חולים מאיר לבין ביהס לאחיות שיינברון! מה כדאי יותר? האם בשניהם נוכחות חובה?
איך אפשר לדעת איפה יותר כדאי? או שלומדים בשיינבורן או שלומדים במאיר, לא לומדים גם בשיינבורן וגם במאיר, אז מאיפה ידעו לענות לך ולעשות השוואה? אם את מאד מתלבטת סעי לשיינבורן וסעי למאיר ודברי עם מי שכבר לומד שם ותחליטי. נוכחות- זו דירשה של מינהל הסיעוד, לא קשור בבית ספר. אבל יש בתי ספר שאוכפים את זה יותר ויש שאוכפים פחות, ויש כיתות שבהן אוכפים יותר ויש כתות שבהן אוכפים פחות גם בתוך אותו בית ספר.
היי לירון, אני נמצאת בדיוק באותה ההתלבטות, הבעיה היא שהלימודים במאיר מתחילים כבר ביום ראשון הקרוב. מה החלטת בסופו של דבר?
בכל בית ספר יש חובת נוכחות. שני בתי ספר מצויינים. אני ממליצה לבחור מה שיותר נוח מבחינת הגעה. תחשבי במשך 3 שנים להגיע 5 ימים בשבוע, להתנסויות להגיע גם בשעות ממש מוקדמות. תחשבי מבחינת מקום עבודה אפשרי - במהלך לימודים תיחפשי לבית חולים בו את לומדת, איפה את מעדיפה, איפה יש יותר מחלקות מעניינות. בהצלחה.
סגור