פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מיה | 03:04  01/08/16
שלום אני בת 24 + שני ילדים עם תואר בחינוך וליקויי למידה , ברצוני לשאול האם כאמא לשני תינוקות בני 3 נ שנים ו 4 חודשים מומלץ ללמוד סיעוד ?? אני שאלתי חברות שלמדו סיעוד והם לא עודדו עודדו אותי בכלל בטענה שאצטרך להשקיע המון זמן ללימודים ואצטרך תמיכה צמודה עם הילדים האם זה נכון ? בתודה מראש
כן, הכל נכון. תצטרכי להשקיע הרבה זמן בלימודים ותצטרכי עזרה עם הילדים. אבל זה לא קובע אם כדאי או לא כדאי לך לעשות את זה.
מריה | 23:32  14/08/16
הלימודים קשים, אין כל כך חופשות, הרבה חומר חדש, מבחנים תוך כדי לימודים. הכל נכון, קשה. אבל בחורה צעירה עם ראש על הכתפיים, נחושה, עם תמיכה של בן זוג ומשפחה מורחבת או מטפלת בתשלום - בהחלט יכולה להצליח בלימודים, הם לא כזה מסובכים, מלמדים הכל מ-0. לא פיזיקה גרעינית. מבחינת ילדים - אכן ילדים קצת קטנים, מצד שני, אם הם במסגרת ויש מישהו שיהיה איתם במצב של חופשה\מחלה חס וחלילה (כי בלימודים האלה ממש אסור להפסיד ימים) - אז זה אפשרי. היו בנות שלמדו איתי שאפילו ילדו תוך כדי, חזרו אחרי שבועיים וסיימו בהצלחה והיום עובדות ומרוצות. ועוד משהו - הילדים גדלים, וכל כך מהר. עד שתסיימי, הגדול שלך יסיים כיתה א' ועוד משהו - את יכולה להתחיל ללמוד, ולפרוש, או לדחות המשך לשנה שאחרי זה. ולא יקרה כלום. בהצלחה!
סגור