פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
היי אני מעוניינת להתחיל השנה לימודי סיעוד בברזילאי לאחות מוסמכת השאלה שלי היא מה ההבדל בין לימודים אלו לבין לימודי סיעוד לתואר ראשון באוניברסיטה/מכללה האם יש הבדל בשכר ובאופן העבודה והאם יש העדפה במקומות העבודה ? בנוסף אני מעוניינת להשלים ללימודי תואר במידה ואני ארשם ללימודים בברזילאי האם זה שונה ומה ההמלצה שלכם בנושא ?
במכללה באשקלון את יכולה ללמוד תואר ראשון בסיעוד, לימודים 4 שנים ואת יוצאת עם תואר 1 ותעודת אחות מוסמכת. בברזילי בבית ספר לסיעוד את לומדת 3 שנים לאחות מוסמכת. לעבודה יקבלו אותך בכל מקרה, אם תרצי להשלים תואר תוכלי לעשות זאת תוך כדי עבודה, פעמיים בשבוע למשל לימודים באריאל. עבודה היא בדיוק אותה עבודה. מבחינת המשך - קורסים למשל למיילדות או לאחות טיפול נמרץ - ת חייבת בשביל זה תואר ראשון. אז תעשי שיקולים שלך מבחינת משך הלימודים ומה התוכנית שלך לחיים. אם את רווקה צעירה מאוד תלמדי מסלול רגיל, תתחילי לעבוד ואז תחליטי מה בא לך באאמת והאם שווה לך להמשיך לתואר. אם את יודעת שאת רוצה להיות חד משמעית אחות חדר ניתוח למשל ואת בוגרת מאוד ומגובשת - תשקיעי 4 שנים. בהצלחה!
סגור