פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סבין | 05:20  16/02/16
שלום ברצוני לברר כמה דברים לפני שאני מתחילה הסבה: 1.האם יש הבדל בין מי שעושה הסבה ולבין מי שיש לו תואר ראשון ואם כן מהו 2. ועל מנת להתקדם בדרגות הנהלה האם אפשר לעשות תואר שני בניהול מערכות בריאות או ניהוצ בציבור או שחובה תואר שני בסיעוד 3. האם יש השפעה על מקום שבו עשיתי הסבה?
ני | 21:04  20/02/16
1. בוגרי הסבות יכולים להתקדם ניהולית אבל לא יכולים להתקדם קלינית בלי תואר בסיעוד. 2. אפשרי 3 להשפיע על מה?
אולגה | 20:45  21/02/16
בעבודה כאח מתחיל לאף אחד לא אכפת אם סיימת הסבה או לא. באת לעבוד, עובד עם כל הנשמה, משקיע, תוכיח את עצמך - במחלקה בה תעבוד יאפשרו לך לצמוח ולהתקדם מבחינת הכשרה, השתלמויות ועוד. אם אתה בוגר הסבה, יש לך אפשרות ללמוד בקורס על בסיסי. לא משנה באיזה מוסד למדת. מבחינת קידום לתפקידים ניהוליים כן תידרש לתואר בסיעוד, ראשון או שני. ואם תרצה להיות מנהל בית ספר לסיעוד אז אפילו יותר. אבל חשוב לציין שנדירים הם תפקידים הניהוליים ככה שאם נפשך חפצה בניהול אז אל תתחיל ללמוד סיעוד, כי מהות המקצוע הוא טיפול ועזרה ולא ניהול של אנשים.
ני | 21:27  21/02/16
מנהלים כל יום הרבה דברים בסיעוד. מנהלים את הטיפול בחולה. מנהלים את כוח העזר. מדריכים משפחה ומטופלים. יש הרבה מאד מהניהול בעצם המקצוע.
סבין | 05:27  21/02/16
מה זא להתקדם קלינית? ואיזה תואר שני כן יקדם אותי קלינית. וההשפעה הכוונה האם מקום שבו למדתי את ההבסה שלי ישפיע על מקום העבודה כמו שיש העדפות בין מי שלמד באונברסיטה לבין מי שלמד במכללה במקצועות מסוימים
ני | 21:25  21/02/16
יש מסלולי קידום לא ניהוליים, כלומר הדרכה קלינית למשל, שפתוחים רק בפני מי שיש לו לפחות ואר אחד בסיעוד. זה לא אומר כמובן שאתה לא תוכל לעשות תואר שני בסיעוד, אם תרצה. כיום הדרישה למקצוע כל כך גדולה שזה לא משנה בכלל איפה למדת. בסופו של דבר כולם ניגשים לאותו מבחן, המבחן הממשלתי וצריכים לעבור אותו כדי להיות אחים ואחיות מוסמכים.
סגור