פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
עדי | 23:33  24/01/16
היי, אני מתעניינת בתוכנית ההסבה לאקדמאים ורציתי לדעת כמה פרטים: האם עוברים מבחני מיון לפני הקבלה ואם כן באיזה מבחנים מדובר? האם ניתן לעבוד במקביל ללימודים? ואם כן האם ניתן לעבוד במסגרת ביה"ח או בתור אחות מתמלמדת? מה השכר הממוצע של אחות מתחילה? והאם אני יכולה להמשיך ישר ללימודי מיילדת ברגע שמקבלים תעודה של אחות מוסמכת? תודה מראש:)
אולגה | 21:04  30/01/16
אני עשיתי הסבה לפני שנתיים, מספרת מה שאני יודעת: - אין מבחן להסבת אקדמאים, יש רק ראיון, אלא אם את עולה חדשה אז יש מבחן שבודק רמת עברית. - עבודה אפשרית תלוי באיזה בית ספר לאחיות את לומדת - לפעמים אפשר רק משנה שנייה לעבוד, אם מתאים לך תוכלי לעבוד בבית אבות בזמן לימודייך. בבית חולים סטודנט עובד בתור סטודנט, לא מחלק תרופות, לא עושה חבישות, לא מנהל טיפול ולא ביקור. יתרונות עבודה כזו: מכירים עבודה בבית חולים במחלקות שונות, שכר טוב, משרה חלקית של 2 או 3 משמרות בשבוע. - המשך לימודים למיילדות (שזה קורס על בסיסי) תלוי - א' צריך לעשות מבחן ממשלתי בציון מעל 70. ב' להתחיל לעבוד במחלקה רלוונטית (יולדות למשל) ואז יש בתי חולים ששולחים לקורס הזה שמתקיים תוך כדי עבודה ומשתתפים בעלותו. ויש שלוקחים קורס כזה לבד. הייתי מחכה עם תכנון הזה - לומדת, מתנסה ורק אחרי זה בוחרת :-) בהצלחה!
סגור