פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מישהו יכול להמליץ על לימודי הסבה במאמר או בלינסון?? מבחינת גמישות בית הספר להעדרויות וכו', חופשים, לבוא לקראת התלמיד וכו'
לא מכיר את מאיר. לגבי דינה - עקרונית הם די לחוצים על קטע של נוכחות בשיעורים, בפועל לא שמעתי כ"כ שישנה אכיפה לגבי מי שנעדר יותר מהמותר ובהחלט אנשים נעדרים יותר מהמותר. חופשים - בקיץ 3 שבועות, סוכות ופסח. נסי לשאול שאלות יותר ספציפיות, אנסה להשיב
תודה על התשובה:) 1. היכן מתבצעות ההתנסויות? בתוך הבית חולים או גם מחוץ לו? 2. האם זה ימים נוספים ההתנסויות, או במסגרת ימי הלימוד?
ההתנסויות מתבצעות גם בבילינסון אך לא רק. למשל, בי"ח השרון, גהה, שלוותה, קופות חולים שונות, לווינשטיין ועוד.. בתקופת ההתנסויות יש 4 ימי לימוד שבוע (לעומת 3 בתקופה רגילה) כאשר אחד מהם בד"כ זה בבצפר והשאר ב"שטח"
האם אתה לומד כרגע הסבה לסיעוד בבלינסון? אם כן האם מניסיונך אתה ממליץ ללמוד בבלינסון? איך הלימודים שם? מבחינת מרצים סטודנטים וכו? האם אפשר לעבוד שם תוך כדי הסבה? איך בהתנסויות? וכל דבר שנראה לך חשוב לציין לגבי לימודים בבלינסון אשמח לשמוע.
אני חושב שיש שם בסה"כ מרצים טובים ורמה טובה שאמורה להכשיר אותך לעבור את הממשלתי ולהיות אחות סבירה בתור התחלה. יש כמה דברים מבאסים שלא קשורים בהכרח לבצפר אלא לנהלים ודרישות שחייבים לעמוד בהוראה מגבוה (מנהל הסיעוד או משהו כזה) כמו נוכחות למשל. זה מאוד אישי אבל בהחלט אנשים עובדים תוך כדי התואר ואולי אפילו רובם.
סגור