פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, יש לי תואר ראשון ואני שוקלת הסבה לסיעוד. אינני מבינה את ההבדל בין ההסבה באוניברסיטת תל אביב לדוגמא שמתחילה באוקטובר לבין ההסבה בבית חולים תל השומר שמתחילה באפריל. האם באחד מקבלים תואר ובשני לא? במידה ואני רוצה לבצע הסבה אני רוצה לקבל את כל התנאים כמו אחות רגילה בנוסף להמשך לימודים כגון תואר שני בסיעוד או מנהל מערכות בריאות. פשוט שתהיה לי אפשרות להתקדם. באיזה מסלול עליי לבחור? תודה רבה!
אנסה לעזור לך עד שמנהלת הפורום תגיע. יש פעמיים בשנה הסבה לסיעוד: אוקטובר ואפריל. זה בדיוק אותו דבר, ונמשך שנתיים וחצי בשני המועדים. באוניברסיטת תל אביב המסלול להסבה הוא גם שנתיים וחצי ומקבלים בו גם תואר ראשון בסיעוד, אבל התכנית עמוסה יותר. עם תואר ראשון תקבלי את אותם התנאים שמקבלת אחות עם תואר ראשון בסיעוד, שכר, אפשרות לצאת לקורסים על בסיסיים וגם קידום. תואר שני תוכלי לעשות אחרי שתיהי אחות, גם בסיעוד וגם במערכות בריאות, אולי יהיו טיפת השלמות. בקיצור, תבחרי בית ספר טוב להסבה, לדעתי אם את כבר עם תואר ראשון אז מיותר לעשות באונ תל אביב בגלל העומס. הייתי בדילמה שלך וויתרתי על תל אביב..
סגור