פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יוליה | 11:38  18/07/15
בוקר מעולה.. אני סטודנטית לתואר ראשון במדעי המדינה ולימודים רב תחומיים כרגע במכללת עמק יזרעאל, סמסטר קיץ של שנה ב'. אני כבר חושבת על הסבה ללימודי אחות מוסמכת. חברה המליצה לי ללכת על מוסדות לימוד במרכז כי ההתקדמות שם היא הרבה יותר משמעותית (למשל תל השומר). אמ.. בגדול רציתי לדעת איך זה הולך? זאת אומרת האם התואר שלי כרגע יישאר עדיין תקף גם אחרי ההסבה? ויהיו לי כביכול שני תארים ביד?? האם ההסבה הזו לאחות מוסמכת תיקרא כתואר ראשון לסיעוד או כתעודת אחות מוסמכת? סליחה על החפירה.. אני ממש מבולבלת.
רונית | 18:27  20/07/15
שלום, בוודאי שהתואר שלך ישאר בתוקף. במסלול הסבת אקדמאים לא מקבלים תואר ראשון נוסף. מקבלים תעודת אחות מוסמכת, כך שתהיי אחות אקדמאית מוסמכת, אך לא עם תואר בסיעוד.
יוליה | 20:31  20/07/15
אז אם כבר ללכת על זה.. עדיף לעשות הסבה של תואר בסיעוד ולא רק אחות מוסמכת. המון 79תודה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 16:08  22/07/15
לא בהכרח. את תקבלי הכרה בתואר שלך - בתנאי שתלמדי בהסבת אקדמאים לסיעוד. התואר שלך יוכר לך לסולם שכר, לקידום וגם להתקבל לקורסי התמחות. כך שזה בהחלט מספיק לכמה שנים טובות אחרי הלימודים. אם תרצי להתקדם לתפקידים עוד יותר בכירים להם נדרש תואר שני, תוכלי לעשות תואר שני בסיעוד לאחר מספר השלמות. התוכנית הכוללת תואר ראשון בסיעוד היא הרבה יותר עמוסה ולדעתי זה לא נדרש.
סגור