פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
גלי | 11:47  09/02/15
שלום! האם קורס לאחיות מעשיות ייפתח שוב השנה!!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:43  10/02/15
מקווה שלא.
אחיות מעשיות עשו את העבודה במשך שנים בצורה הטובה ביותר ואל לך לזלזל בכישרונותיהן לסעוד חולים ולנהל טיפול. כן, גם ב2015.. די עם חיקוי חלק מהרופאים בהתנשאות מיותרת
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:52  16/02/15
אני שותפה להערכה לאחיות מעשיות שפעלו שנים במסירות רבה. כיום הדעה המקצועית שלי היא שאין מקום להכשרה נוספת של אחיות מעשיות אלא לתוכניות אקדמיות בלבד. אין בזה התנשאות בכלל אלא רצון להתאים את המקצוע לעידן של התפתחות מדעית, רפואית וטכנולוגית עצומה כדי להכשיר אחיות שיתנו את הטיפול המיטבי למטופלים שלהם היום.
אני נכנסתי לפורום כי שמעתי המלצה על הפורום שנותן מענה לשאלות ממקור מהימן. אני כסטודנטית בלימודי אחיות מעשיות נחרדתי לקרוא את התגובה של מנהלת הפורום שאמורה להיות האישיות שמכוונת, שמעודדת למידה, ובטח שלא ציפיתי לשמוע ממנהלת הפורום יחס כזה מזלזל ומשפיל. אז מנהלת פורום היקרה אותן האחיות המעשיות שנותרו במחלקות נכון אומנם פחות "מודרניות" כפי שהדגשת אך הן הרבה יותר מנוסות בעלות ידע ויכולת אבחון הרבה יותר טובות מאחיות שרואים כיום במחלקות אחיות חסרות יחסי אנוש מתנשאות ובאמת רובוטים כי מנוהלות ע"י המחשב ומונעות באמצעות מדיה אין ספק שטכנולוגיה זה כלי חשוב מאוד בתחום שלנו אך הוא לא יכול להחליף בשום צורה אנושיות או ניסיון בשטח. מקווה שאין הרבה נשות מקצוע כמוך שחושבות ככה.
סגור