פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סנאית חושנית 22 | 09:10  03/11/14
שלום רב יש לי מספר שאלות : 1. האם יש הבדלים בלימודים בין מכללה לאוניברסיטה במובן של למשל במכללה אפשר לעשות התמחות ובאוניברסיטה לא או ששם אפשר לעשות סוגי התמחויות מסוימות (סתם לדוגמא ) ? 2. כיצד הולכת תוכנית הלימודים בסיעדו זה מתחיל מתואר ראשון ואז תואר שני ומה ההבדל בין על בסיסי לתואר שני ? 3. האם תואר שני נחשב להתמחות ובמידה וכן כיצד הולכים לזה (ממליצים עלייך או שלומדים באופן פרטי? )? 4.האם ניתן לעשות מספר התמחויות ? 5.האם יש מוסד מסוים שבו מומלצים לימודי סיעוד ?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:41  03/11/14
1. לא 2. מסלול אקדמי רגיל: תואר ראשון, שני ושלישי. במקביל - התמחויות קליניות דרך קורסים על בסיסיים (רק לאחר תואר ראשון) 3. בתואר שני בסיעוד יש מגמות שונות. תנאיי הקבלה נקבעים על ידי האוניברסיטה. 4.כן 5.כן, מלא.
סנאית חושנית | 21:35  03/11/14
ראשית תודה לך על ההתיחסות ... 1.למה הכוונה קורס על בסיסי ומה ההבדל בין זה לקורס בסיסי ? 2.בשביל לעשות תואר שני בסיעוד יש צורך בהמלצות ? ממוצע ציונים גבוהה בתואר הראשון ? והאם כל אחד יכול לעשות תואר שני ללא קשר להמלצות / ממוצע ? האם רק על סמך המלצות ניתן להתקבל ? 3. כיצד ניתן לעשות מספר התמחיות גם ביולדות וגם בחדר ניתוח למשל ? 4.מה ניתן לעשות עם תואר 2 ושלישי ?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 11:25  09/11/14
1. הכוונה לקורסים שמעל ההכרשה הבסיסית של אחות מוסמכת וניתן ללמוד נושאים שונים כגון טיפול נמרץ מבוגרים או ילדים, חדר ניתוח, מיילדות, פסיכיאטריה, אונקולוגיה, סכרת, הדרכהקלינית ועוד. 2.כפי שכבר כתבתי לך קודם - תנאיי הקבלה לאוניברסיטה נקבעים על ידה. בד"כ כן מבקשים ממוצע ציונים של התואר הראשון והמלצות עוזרות. 3. אחת אחרי השנייה. 4. להתקדם מבחינת תפקידים ותחומי ארחיות בתחומי הקליניקה, הניהול, ההוראה והמחקר.
סגור