פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שירה | 21:37  21/10/14
שלום, אני יודעת שהרבה כבר חרשו על הנושא הזה אבל בכל זאת... אני סיימתי עכשיו תואר ראשון במדעי החברה ומעוניינת להתחיל תוכנית הסבה לסיעוד בשיבא באפריל 2015. כפי שראיתי, לא יהיו יותר השלמות לתואר מ2015. זה אומר שאין לי בכלל סיכוי לקבל תואר בסיעוד (שאשאר עם תעודה לנצח) או שיש פשוט תהליך ארוך יותר של השלמות נוספות בדרך? עוד שאלה, לאחר שאסיים את לימודי ההסבה, האם יש קורסים על בסיסיים למחלקות השונות או זה רק אחרי קבלת תואר? המון תודה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:26  22/10/14
אם תלמדי בהסבת אקדמאים לסיעוד, התואר אותו למדת ייחשב לך כאחות מוסמכת עם תואר ראשון. התואר הזה ישמש אותך לסולם שכר ולקבלה לקורסים על בסיסיים (ביחד עם תנאי קבלה נוספים). בהמשך תוכלי לעשות השלמות וללמוד לתואר שני בסיעוד. את לא מוכרחה שיהיה לך תואר ראשון בסיעוד.
המון תודה על התשובה המהירה! עוד שאלה קטנה: אמרת שאני יכולה להמשיך לתואר שני בסיעוד עם יש לי תואר ראשון (גם אם לא קשור לסיעוד).. אם אני רוצה להיות בסופו של דבר מיילדת.. מה התהליך שאליי לעבור, לאחר שאסיים את ההסבה המקצועית? תודה רבה רבה!!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:17  27/10/14
לאחר שתסיימי את ההסבה תיהי אחות מוסמכת עם תואר ראשון. תוכלי ללמוד בקורס על בסיסי במיילדות לאחר בחינת קבלה (אלא אם כן קיבלת מעל 70 במבחן ההסמכה ולא עברו יותר משלוש שנים מאז). אין צורך בתואר שני כדי ללמוד בקורס על בסיסי.
סגור