פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
הי, יש לי מספר שאלות..אני שוקלת ללמוד סיעוד במטרה להיות מיילדת. 1.האם זה נכון שיש יתרון למי שתעשה התמחות ותעבוד לפחות שנה במחלקת יולדות? 2.מספר התקנים לאחיות במחלקת יולדות הוא גדול? ייתכן וכל בתקנים יהיו תפוסים? או שתמיד צריך? 3.מה הם הסיכויים לעשות את מבחן הקבלה לקורס מיילדות? ייתכן ולא אוכל בכלל להגיע לשלב הזה ולהתקבל לקורס מיילדות? בעקבות דרישה רבה של אחיות אחרות...4.איפה יותר כדאי ללמוד -אוניברסיטת אריאל או תל אביב? האם אריאל פחות נחשבת ועקב כך כשאבוא להתקבל לקורס מיילדות תהיה העדפה לקבל לקורס אחות שרוצה להיות מיילדת ולמדה באוניברסיטת תל אביב (או כל אוניברסיטה נחשבת אחרת ) האם מסתכלים באיזה מוסד אקדמאי למדתי כחלק משיקוליי הקבלה שלי לקורס מייחדות? ובנוסף האם איכות הלימוד והמקצועיות באוניברסיטת אריאל שוות ערך לשאר מקומות הלימוד? תודה רבה וסליחה מראש על כל השאלות !
מנהל פורום לימודי סיעוד | 13:17  19/10/14
כדי ללמוד קורס מיילדות עליך להיות אחות מוסמכת עם תואר ראשון, עדיפות לשנת ניסיון בעבודה. קשה לנבא מעכשיו מה יהיה מצב התקנים והצורך בכוח אדם בעוד לפחות 4 שנים. לאן תוכלי להתקבל הוא פונקציה של ציון הפסיכומטרי שלך ושל ציוני בגרות+ראיון אישי. באריאל רק התחילו את התוכנית אז עדיין אין נתונים היכולים להצביע על הצלחות.
סגור