פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אושר | 23:05  12/08/14
שלום, אני רוצה לעשות הסבה לאחות (יש לי תואר ראשון). אני מתלבטת איפה כדאי לעשות. אני גרה ברחובות וכמובן שאני מעדיפה בקפלן כי שם גם ארצה לעבוד אח"כ. הבעיה היא שהתוכנית מתחילה רק באפריל 2015 ואני תוהה אם כדאי לחכות או להתחיל באוקטובר בוולפסון או שיבא. 1. במידה ולא אלמד בקפלן, האם יהיה לי קושי להשיג שם עבודה במחלקה שאני מעדיפה (חדר ניתוח)? 2. מה עדיף, וולפסון או שיבא ומה ההבדל בינהם? 3. בהנחה שאני אסתדר עם הנסיעות בזמן הלימודים אבל אחר כך ארצה לעבוד ברחובות בקפלן, האם עדיף להמתין לאפריל לקפלן או שחבל על הזמן ובכל מקרה זה לא משנה כי יש מספיק דרישה לאחיות? תודה רבה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 10:48  13/08/14
לא ניתן לקבוע מעכשיו מה יהיה מצב העבודה בעוד קרוב לשלוש שנים. איפה יהיו מקומות פנוים. כדי לעבוד בחדר ניתוח צריך לעבור קורס על בסיסי לאחיות מוסמכות - קורס בחדר ניתוח. אני מציעה לך שתלמדי איפה שנוח לך. שלושת בתי הספר מצויינים.
אושר | 11:06  13/08/14
תודה, אני מבינה שכדי לקבל מלגה יש לעבוד בבית חולים ציבורי שלוש שנים, האם עבודה בקפלן, בית חולים של כללית זה גם תופס או שחייבים בבית חולים ממשלתי?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:58  18/08/14
מדובר על לעבוד ברפואה הציבורית. בתי חולים של הכללית נכללים בהגדרה זו. השיבוץ נעשה על ידי מנהל הסיעוד במשרד הבריאות לפי צרכי המערכת תוך כדי התחשבות בעדיפויות הבוגר (כשצרכי המערכת קודמים)
סגור