פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
בעז | 20:20  17/06/14
שלום, אני חושב כבר הרבה שנים על הסבה לתחום הסיעוד, מאחר שאני אוהב אנשים וגם מתעניין ברפואה (אני ביולוג). מה שמרתיע אותי זה כל העניין של לקיחת דמים: רק המחשבה על זה מצמררת אותי ואני בכלל לא יודע אם אי פעם אתרגל לזה. האם יש התמחויות בסיעוד שאחים ואחיות אנם לוקחים דמים? תודה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 10:34  18/06/14
לקיחת דמים היא מיומנות הנלמדת במהלך הלימודים. לא ניתן לא לעבור את זה. יחד עם זאת, באמת זה הופך לפעולה די אוטומטית ואנשים שחשבו שיירתעו מכך, הצליחו להתגבר.
תודה על תשובתך! אני מבין שתוך כדי הלימודים לא ניתן לא לעבור את זה, ואיך זה אח"כ בעבודה, האם זוהי פעולה רוטינית שאחים ואחיות עושים את זה בכל יום או שיש התמחויות שכלל לא עוסקים בכך, או שהרופא הוא זה שלוקח דמים? שוב תודה
סבטלנה | 21:52  20/06/14
מכל מה שעושות האחיות זה מרתיע אותך!? מגניב! אני סיימתי לימודי הסבה לא מזמן, בהתנסויות יצא לי פעמים ספורות לקחת דם - במיון ובקהילה (קופת חולים). בשנה א' נדמה לי תרגלנו את זה במסגרת מיומנויות על יד מלאכותית. זה באמת באמת לא ביג דיל, וכמה שיותר ויותר אתה נחשף לדברים כאלה הם פחות מרגשים אותך. בעבודה - יש מחלקות שבהם אחיות לא לוקחות דמים, אלא רופאים! גם בקופות החולים - לא בכולם לוקחים דם - במכבי למשל יש צוות לבדיקות דם ולא אחיות... בהצלחה!
סגור