פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לי | 18:02  22/04/14
שלום,אני אחרי צבא..מתלבטת האם ללמוד שיננות או סיעוד. מבחינת שכר וכו'...אשמח להכוונה. תודה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 13:54  23/04/14
סיעוד הינו מקצוע אקדמי שניתן להתפתח איתו לדוקטורט, פרופסורה, תפקידים קליניים, הדרכתיים, ניהוליים, אקדמיים ועוד. שיננות אין לי מושג.
מילי | 17:09  25/04/14
לגבי שיננית- חברה שלי סיימה לימודים באוניברסיטת תל אביב. הלימודים הם שנתיים. חברה שלי עובדת ב-3 עבודות כדי להגיע למשרה מלאה. בעייתי למצוא מקום אחד. אין יותר מדי לאן להתפתח, אלא אם כן רוצים ללמוד אחרי זה רפואת שיניים אבל אין הקלות לשיננית. סיעוד ושיננית זה ממש שונה- שיננית יותר יושבת בעבודה, פחות מדברת עם המטופל תוך כדי טיפול, יש היבט של הדרכה קצת. בסיעוד הרבה יותר תקשורת, עבודה על הרגליים, הרבה יותר יש לאן להתפתח.
ענת מאוניברסיטת ת"א | 13:16  28/04/14
הי כפי שצויין, מדובר בשני תחומים מאד שונים מבחינת אופי ההכשרה, העיסוק והאפשרויות להתפתחות מקצועית. בקצרה, ההכשרה לשיננות היא במסגרת לימודי תעודה, מדובר בעיסוק מאד ממוקד וטכני במהותו עם מעורבות יותר שטחית עם המטופל, בעוד שסיעוד הוא תחום אקדמי שמצריך הכשרה מקיפה ומעמיקה, מספק אפשרויות רבות ומגוונות יותר מבחינת אופי ומקום העבודה שחלקן כרוכות במעורבות עמוקה בטיפול ובקשר עם החולה. מבחינת שכר, נראה לי שבסיעוד ניתן להרוויח יותר, אבל זה תלוי כמובן בסוג המשרה, היקף המשרה, משמרות וכו'. בהצלחה, ענת מאוניברסיטת תל-אביב
סגור