פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מור | 17:34  22/03/14
שלום, אני בעלת תואר ראשון ואני שוקלת לעשות הסבה מקצועית. רציתי לדעת קצת רקע על לימודי אחיות. מה משך הלימודים ? איפה ניתן ללמוד את המקצוע? האם יש ביקוש בשוק בימים אלו. מה השכר ההתחלתי של אחות? תודה רבה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:10  23/03/14
בעלי תואר ראשון יכולים להירשם למסלולי הסבת אקדמאים לסיעוד. אלו מסלולים של שנתיים עד שנתיים וחצי, בין 3 ל- 5 ימים בשבוע. תלוי איפה לומדים. אני ממליצה לך להכנס לאתר של מנהל הסיעוד - משרד הבריאות, שם תמצאי הרבה מידע וגם לדפדף כאן בפורום. אם יהיו לך שאלות ספציפיות, אשמח לענות.
מור | 11:53  23/03/14
תודה על ההתייחסות, נכנסתי לאתר ולא מפורטים בו פרטים על הסבה מקצועית לתחום זה(או שאולי פספסתי). אשמח לדעת כמה פרטים נוספים: 1. האם אחרי השנתיים השמות ניתן לעסוק כאחות מוסמכת? 2. מה תנאי הקבלה בהנחה ויש לי ממוצע 90 בתואר הראשון שאינו שייך לתחום זה? 3. איפה ניתן ללמוד? תודה והמשך יום נעים
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:32  23/03/14
1. מי שמסיים/ת בהצלחה את הלימודים ואת בחינת הרישום - נרשם/ת בפנקס האחים והאחיות במדינת ישראל ויכול/ה לעבוד כאח/ות מוסמכ/ת. 2. לא משנה צהו הציון או מהו הנושא. תנאיי הרישום כוללים בין היתר, תואר ראשון המוכר על ידי המל"ג. 3. יש בתי ספר לסיעוד בכל הארץ, תרשמי לי באיזה אזור ואענה לך.
אני גרה בתל אביב , אשמח לדעת מה הן הדרישות הנוספות לקבלה למסלול. בנוסף ראיתי שקיים בחלק ממקומות הלימוד מסלול להסבת אקדמיים שנפתח באפריל, האם מסלול זה יכול להתאים גם לי?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:12  24/03/14
באיזור סביב תל אביב: מאיר בכפר סבא: מרץ ואוקטובר דינה בבלינסון: אפריל ואוקטובר זיוה טל בתל השומר: אפריל ואקטובר שיינברון באיכילוב: אפריל פרטים נוספים באתרים של בתי הספר לסיעוד הנ"ל או באתר מנהל הסיעוד. בהצלחה!
סגור