פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סתיו | 00:51  15/12/13
שלום. התחלתי ללמוד השנה בפקולטה להנדסה בבן גוריון ודי מהר הבנתי שלא זה מה שאני ארצה לעשות בחיים שלי... האהבה שלי לגוף האדם מצד אחד ולעבודה באופן ישיר מול אנשים מכוונת אותי ללימודי סיעוד.כמו כן האפשרויות הרבות להתקדמות כמו מיילדות או אולי עבודה במחלקת ילדים וכו׳.. אני בת 20 כעת, סיימתי שנתיים שירות לאומי כאשר הרגשתי שעניין העזרה לאנשים הוא מאוד מספק ואני שואבת ממנו כוחות. לכם, החלטתי להפסיק את הלימודים ולבדוק לגבי לימודי סיעוד. יש לי מספר שאלות, אשמח אם תוכלו לעזור לי: 1. האם אני מבינה באמת מהו הסיעוד והאם האהבות שאני מציגה יקבלו מענה בסיעוד? 2. אני דתייה ובעזרת ה׳ חושבת על משפחה. האם העבודה הזאת נוחה( משמרות בלילות וכו׳...) וכן האם המשכורת היא מאפשרת קיום בכבוד? 3. אני גרה בדרום וארצה מאוד להמשיך לגור בבית הוריי. אני מתלבטת אם ללמוד בבן גוריון תואר אחות אקדמאית או כולי בבית ספר לסיעוד בבית חולים ברזילי באשקלון. אפשרות נוספת היא תואר של אוניברסיטת תל אביב במכללת מבחר לחרדיות. אציין שממוצע הבגרות שלי הוא 112 וציון הפסיכומטרי 607. האם כדאי ללמוד תואר אחות אקדמאית בבן גוריון או שאין משמעות והבדל רציני בעבודה ועדיף ללמוד בבית ספר לסיעוד בתוך בית חולים, מכיוון שזה קצר יותר. אני חוששת כי הבנתי שיש ריאיון בבן גוריון ואני לחוצה, האם זה יכשיל אותי חס וחלילה. עוד הבנתי כי גם מי שלומד תואר בסיעוד יצטרך להשלים לאחות אקדמאית. הארכתי מאוד בדבריי אך זה על מנת באמת לקבל תשובה שתעזור לי, לפי הבנה של תפיסתי. תודה מראש:)
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:08  15/12/13
1. הסיעוד הוא אכן מקצוע של אהבה ונתינה לזולת. 2. ניתן לעבוד במשמרות. המשכורת תלויה בכמה עובדים ואיזה משמרות והיא אכן סבירה. 3.יש לך נתונים ללמוד באקדמיה, על כן אני ממליצה לך בחום ללמוד בבן גוריון לאחות אקדמית. לימודי תעודה אומנם קצרים יותר אבל כיום לא בטוח שאפשר יהיה להשלים לתואר והתואר חשוב מאוד להמשך.
סתיו | 22:29  15/12/13
תודה על המענה המהיר. שאלה נוספת שלי היא אם אני יכולה להתכונן ללימודים על ידי קריאת חומר ספרותי הקשור ואם כן מהו? בנוסף, כיצד ניתן להתכונן לריאיון? תודה:)
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:45  16/12/13
בראיון אני מציעה לך להיות טבעית, להיות את. הכנות תמיד משתלמת...
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:47  17/12/13
נראה שזו שאלה שרק כאלה שרואיינו בעבר יכולים לענות עליה. בהצלחה!
סגור