פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רחל | 08:45  09/12/13
האם בשביל ללמוד מיילדות, לא מספיק לעשות הסבת אקדמאים לסיעוד, אלא צריך ממש ללמוד מהתחלה תואר בסיעוד?
ל. | 14:40  09/12/13
בין אם יש לך תואר בסיעוד ותעודה ובין אם עשית הסבה (כלומר תואר ראשון אחר ותעודת אח/ות מוסמכ/ת )- בשני המסלולים כדי להיות אחות מיילדת יש להשלים קורס על-בסיסי אחרי סיום הלימודים. בדר״כ צריך לפחות שנה (או יותר) בעבודה קלינית במחלקות ואז אפשר להצטרך לקורס.
רחל | 16:37  09/12/13
ברור לי לגבי הקרס העל בסיסי. אני שואלת האם תהיה לי אפשרות לצאת לקורס הזה, אם יהיה לי תואר בחינוך ואעשה הסבת אקדמאים לסיעוד, בלי תואר ראשון בסיעוד.
רחל | 16:39  09/12/13
ברור לי לגבי הקורס העל בסיסי. אני שואלת האם תהיה לי אפשרות לצאת לקורס הזה אם יש לי תואר ראשון בחינוך ואעשה הסבת אקדמאים לסיעוד.
התשובה היא כן (אני לומדת בשנה ראשונה בהסבה ויודעת על-פי מה שענו לנו בבית הספר). חלק מהרעיון בהסבת האקדמאים היא שהתעודה של ההסבה (עם כל תואר ראשון) שווה לתואר ראשון בסיעוד (מבחינת אפשרויות ומשכורת). זאת פרט לעניין הקידום בניהול ועוד כמה דברים, שעבורם יש צורך בתואר בסיעוד/מנהל בריאות וכד׳ ולכן הם ממליצים שמי שרוצה להתקדם אח״כ לתפקידי ניהול תעשה תואר שני... בכל מקרה, אני ממליצה לך להכין רשימת שאלות וללכת או להתקשר לבית הספר לסיעוד שבו את מעוניינת, והם יענו לך על הכל בהתחייבות. בהצלחה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 13:11  12/12/13
לאלה הלומדים בתוכניות להסבת אקדמאים לסיעוד התואר הראשון אותו סיימו משמש אותם לסולם שכר ולצורך קבלה לקורסים על בסיסיים (כולל מיילדות) בנוסף לתנאי קבלה נוספים כמו לכל המועמדים לאותם קורסים. התואר אינו שווה ערך לתואר בסיעוד בכל מובן ומובן אלא רק למטרות הנ"ל. מי שתרצה להתקדם במשך השנים לתפקידים בכירים - מומלץ לה לעשות תואר שני בסיעוד (לאחר השלמות).
סגור