פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני מעוניינת לעשות הסווה מקצועית ללימודי סיעוד לאקדמים,אני כיום עובדת במקום עבודה ממשלתי עם תנאים טובים משכורת טובה.אני כיום בת 50 רצתי לדעת האם מקבלים ללימודים גם בגיל זה? ומה שמדאיג אותי הוא האם אוכל לעבוד במקביל ללימודי ע"מ להתפרנס, אני אם חד הורית שהמשכורת שלי די חשובה לי,לימודי אחיות זו תהיה סגירת מעגל בשבילי מאחר ותמיד חלמתי להיות אחות ולצערי החיים הובילו אותי למקומות אחרים, אני נמצאת היום במקום עבודה טוב מסודר עם תפקיד מעניין וכשחברי שומעים שאני רוצה לעשות הסווה מקצועית הם נחרדים כיצד אני רוצה לעזוב מקום כל כך טוב עם משכורת טובה לטובת עבודה שמבחינתם לא מתגמלת אבל זה החלום שלי רק הייתי רוצה לדעת מי יכול לתת לי תשובה לגבי זה האם אני לוקחת אתי את כל התנאים הפנסיונים של עובדי המדינה והמשכורת מאחר וזה חשוב לי כמפרנסת יחידה , אשמח לתשובה מהירה ע"מ שאוכל לארגן את צעדי בהערכה רבה מיכל.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:00  04/08/13
אין הגבלה ללמוד מבחינת גיל. יחד עם זאת, לימודי הסבת אקדמאים לסיעוד הם לימודים תובעניים. הם דורשים השקעה מרובה גם מעבר לשעות הלימוד בכיתה. יש חובת נוכחות. כמובן שחלק מהסטודנטים במסלול זה עובדים במקביל, אבל לרוב בעבודות מזדמנות ובמשמרות. מי שלוקח מילגה של 80% ממשרד הבריאות - מחוייב לעבוד 3 שנים על פי שיבוץ של המשרד - במערכת הבריאות הציבורית. איני יודעת לתת לך תשובה בנושא הפנסיה - אולם ההגיון אומר שמה שהפרשת לפנסיה אינו מבוטל. יחד עם זאת - בסיום הלימודים תתחילי לעבוד במשכורת של אחות תחילית ואולי גם משמרות. אם העבודה שלך כל כך טובה, מעניינת ומתוגמלת - תחשבי אם את יכולה לעמוד בשינוי - גם אם זה חלום.
תודה על התשובה אין לי בעיה עם משמרות הבעיה רק אם המשכורת תהיה התחלתית הייתי רוצה לדעת כמה בערך אבל אני אברר את זה עם אחיות שעובדות בכל מצב תודה רבה.
ראי בתחילת הדף התייחסתי למכורות לאחות תחילית
סגור