פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני אחות במקצועי ואין לי מושג לענות על שאלה מסוג זה. אחותי עם תואר ראשון ומאוד רוצה ללמוד סיעוד בתכנית הסבה בהדסה. היא חולת לופוס ומטופלת בסטירואידים, בעברה נטלה ציפרלקס. אציין שהיא פיסית מרגישה טוב ומתפקדת כרגיל. האם העניין יכול להוות בעיה בקבלתה ללימודים?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:34  24/06/13
מקרים רפואיים נידונים כל מקרה לגופו. אתייחס באופן כללי ולא ספציפי לאחותך. באופן כללי אין מניעה ללמוד עקב מצב בריאותי, אך יש מצבים בריאותיים שמשרד הבריאות - לפני מתן רישיון עבודה - יכול לבקש וועדה רפואית שתקבע האם אותו אדם כשיר לעבודה.
באופן כללי, אחרי סיום הלימודים יוכלו להגיד לה שהיא לא יכולה לעבוד כאחות???? אז איך אפשר לדעת את זה לפני תחילת הלימודים???? הסבה משמעותה עזיבת מקום עבודה ושינוי בחיים, יש לה שני ילדים קטנים.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 11:45  25/06/13
זה לגמרי מובן. בתהליך ההרשמה יש למלא טופס הצהרת בריאות. אני מציעה למועמדת לשאול על כך במעמד הרישום באותו בית הספר בו היא מעוניינת ללמוד. רק חשוב להדגיש שעצם העובדה שהמדינה בודקת את בריאותם של עובדי הבריאות למען שמירה על בטיחות המטופלים - נכונה לגמרי.
סגור