פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מיכל | 11:00  18/06/13
שלום, רציתי לדעת אם יש הבדל מבחינת אופציות קידום ושכר בין תואר שני בסיעוד ותואר שני בניהול מערכות בריאות לתלמידי הסבה לסיעוד שאין להם תואר ראשון בסיעוד אלא תואר בתחום אחר (פסיכולוגיה) ותעודת אחות מוסמכת? האם יש יותר ביקוש למי שיש לו תואר שני בסיעוד ותואר ראשון בסיעוד ואם כן עד כמה? ומה קורה מבחינת השכר? אני גם רוצה לעשות קורס על בסיסי וקורסי השתלמות.. האם יש הבדל בתואר שני בניהול מערכות בריאות עם מגמה וללא מגמה? זה נותן יותר אופציות קידום ושכר? המגמה היא בתוך התואר. מגמות של ניהול רפואת חירום ואסונות, מדיניות בריאות וסביבה,ניהול והערכת טכנולוגיות רפואיות. או שהמגמה זה לא משנה הכי חשוב קורס על בסיסי? אני רוצה לעשות הסבת אקדמאים יחד עם תואר שני בניהול מערכות בריאות. איך זה ישפיע עליי מבחינת קידום ושכר כשלא יהיה לי שום תואר בסיעוד? האם במכרזים יש ביקוש לתואר שני בניהול מערכות בריאות? האם אפשר להשתלב בחו"ל (ארה"ב או קנדה) אם לא יהיה לי שום תואר בסיעוד רק תואר ראשון, תעודת אחות מוסמכת ותואר שני בניהול מערכות בריאות? תודה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:27  19/06/13
מבחינת שכר, תואר שני בניהול מערכות בריאות אכן מוכר. קחי בחשבון שיש תפקידים בכירים בהם נדרש שלפחות אחד התארים יהיה בסיעוד. קורס על בסיסי מאפשר העמקה והתמחות בנושא ספציפי ומזכה את האחות בגמול השתלמות. אין קשר בין התואר השני לקורס העל בסיסי, אלה מסלולי לימוד שונים. לגבי חו"ל - איני מתמצאת בדרישות שלהם.
סגור