פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שרון | 07:54  15/06/13
שלום רב, אני שוקלת להירשם לתוכנית להסבה ומתלבטת בין שני מסלולים: המסלול הרגיל להסבה כגון בתל השומר,מאיר וכיוב. או המסלול להסבה של אוניברסיטת תל אביב שבסופו תואר ראשון בסיעוד ואחות מוסמכת,שהוא יותר אינטנסיבי ונמשך 5 ימים בשבוע. שאלתי היא האם תואר ראשון בסיעוד ואחות מוסמכת מאפשר להתקדם בעתיד לתפקידי ניהול או שזה אפשרי עם תואר ראשון שלא בסיעוד ואחות מוסמכת.כלומר איזה מסלול עדיף אם ארצה בעתיד תפקיד ניהולי? שאלה נוספת-מה המדיניות לגביי הריון בזמן הלימודים? האם אפשרי? מודה לך על תשובתך ומתנצלת על אורך הפרטים בשאלה (-:
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:37  16/06/13
כדי להתקדם לתפקידים בכירים - ממילא צריך תואר שני. אזי ניתן ללמוד את התואר השני בסיעוד לאחר מספר השלמות, וזה תוך כדי עבודה כאחות מוסמכת עם תואר ראשון. ההמלצה שלי היא ללמוד בתוכניות הסבה רגילות, עדיפות אלה המציעות לימודים בשלושה ימים בשבוע. תוך שנתיים וחצי את אחות מוסמכת. התואר הראשון שלך ייחשב לסולם שכר ולקידום לתפקידי ניהול מסויימים, הוא ישמש לך גם לקבלה לקורסי התמחות. זה בזבוז של זמן למי שכבר יש תואר ראשון, ללמוד תואר ראשון שוב.
שרון | 12:40  16/06/13
תודה רבה על התשובה! האם תוכלי להתייחס בבקשה לשאלה השנייה שלי- לגביי הריון בזמן הלימודים? נראה לך אפשרי ללדת במהלך שנת הלימודים הראשונה של הסבה?
סגור